תפוז בר מזל

אחד האתגרים המעניינים שאנחנו נתקלים בהם כשאנחנו מנהלים את השיווק הדיגיטלי של הלקוחות שלנו, הוא למקסם את החוויה של המתארחים באתר אשר טרחנו כל כך כדי שיכנסו אליו ויתרשמו ממנו.
(מתארחים זה שם יותר נעים ומדויק מאשר השם המקובל – "המשתמשים באתר"), למקסם את חווית השימוש באתר, זה אומר עבורנו כמה דברים חשובים, הנה כמה מהם:1 .הארכת זמן השהייה באתר – ככל שהמתארח נמצא יותר זמן באתר שלך, ככה הוא יותר נקשר אליך.
2.הגדלת מספר הדפים שהמתארחים באתר מגיעים אליהם – זה לרוב מעיד על העמקה, כניסה לעובי  הקורה של המותג, התעניינות רבה יותר במוצרים/בשירותים שהאתר מציע.
3.זרימה נכונה של הגלישה באתר – אנחנו מעוניינים לכוון את המתארח למקומות באתר שנכונים עבורנו  – חשיפה למידע שחשוב לנו להעביר, ויצירת ה- BUILD UP  אל:
4.המרה – הגביע הקדוש, המטרה שלשמה התכנסנו – המתארח מבצע את הפעולה הרצויה שקבענו כמטרה. איזו  פעולה רצויה? כל עסק וההמרה הרלוונטית לו, אצל רוב הלקוחות שלנו ההמרה היא יצירת  קשר, באתרי E-COMMERCE  מדובר על רכישה ממש, יש כאלה שיגדירו הורדה של  מדריך שהם כתבו – כהמרה או כל מוצר המרה אחר שיעניין את המתארח ויתן לו ערך מוסף.

אז איך מגיעים למצב של מקסום חווית המשתמש?

ברוב המקרים, לקוחות מגיעים אלינו עם אתר מוכן ועובד, כך שבכדי לשפר את החוויה,
עלינו קודם כל לדעת איך מתנהגים בפועל המתארחים באתר – לאיזה דף הם נוחתים?
על מה הם מסתכלים? כמה זמן הם נשארים? על מה לוחצים? אחרי שאנחנו מקבלים תמונה מהימנה של התנהגות המתארחים – אפשר יהיה לנתח אותה ולראות מה אפשר לשפר, ואיך אפשר להגשים את המטרות שקבענו ביתר יעילות.

את כל זה אנחנו מספרים כדי לשתף אתכם בכלי ממש שווה שנועד במיוחד בשביל זה –
LUCKY ORANGE.

התפוז המזליסט הזה עושה קסמים – הוא מקליט בשבילנו את הפעולות שהמתארחים מבצעים
באתר, כך שאנחנו יכולים פשוט ללחוץ פליי, להישען אחורה עם דלי פופקורן ענק ולצפות בפעולות
שהמתארחים המכובדים של האתר שלנו עושים, כאילו אנחנו רואים את המסך דרך העיניים
שלהם. וזה מדהים!

ואם זה לא מספיק קריפי, במידה והמתארח אצלך באתר נתקל בבעיה, נאמר שהוא מסתבך בזמן שהוא ממלא טופס ליצירת קשר –  אז ניתן לפתוח חלון צ'אט ולפתוח איתו בשיחה שתעזור לו להשלים את הפעולה.

איך אנחנו משתמשים ב LUCKY ORANGE  בפועל?

בימים הראשונים כשהתחלנו להשתמש ב LUCK ORANGE, התחלנו לצפות בפעולות של
המתארחים באתרים של הלקוחות שלנו, באופן דיי אובססיבי. בכל פעם שנכנס מבקר לאתר,
התוכנה מייצרת רעש של דלת חורקת נפתחת, ובכל פעם שמתארח נוטש את האתר נשמע רעש של
טריקת דלת.  וכך בכל פעם שרעש פתיחת הדלת  נשמע – התחלנו בצפייה, מעודדים בלב את המתארח להשאיר פרטים.

לאחר זמן מה, הבנו  שקיימת בעייתיות בהתמכרות החדשה שלנו, ולכן ביטלנו את הרעש של הדלת הנפתחת. במקום  זאת, התחלנו להשתמש בפיצ'רים נוספים שקיימים ב LUCKY ORANGE, וחלקם מקבילים לפיצ'רים  שכבר קיימים ב GOOGLE ANALYTICS– GOALS, HEAT MAPS, DASHBOARD– ועוד…

אז מה זה נותן לנו?

בסופו של דבר, כיום, היתרון ש LUCKY ORANGE נותן לנו, הוא בתחום של  ניתוח התנהגות הגולשים אל מול טופס יצירת קשר. אנחנו בודקים רק משתמשים שנכנסו לדף  הטופס, ואז בא לידי ביטוי היתרון של התוכנה – אנחנו יכולים ממש להרגיש את התנהגות  המבקר בחלק הכי 'תכלסי' באתר, רואים מה הוא עשה עם העכבר, האם הוא גולל יותר מידיי,  משתהה במקום מסוים, מהם המקומות שהוא מקליק … ועוד.

היתרונות הם גדולים ויכולים לעשות את כל ההבדל. לדוגמא, לפני כמה ימים צפינו בתהליך מילוי טופס של מבקר באתר של אחד מלקוחותינו. ראינו שאחרי שהוא שלח את הפרטים,  נטען דף שגיאה, ולאחר דף השגיאה, הגיעה הודעת תודה על שליחת הפרטים. מיד פנינו למתכנת האתר לבדיקה על הודעת השגיאה, והיה צורך בעוד בדיקות כדי להבין את התהליך שקורה למבקרים באתר ששולחים פרטים. במקרה הזה ה LUCKY ORANGE חסך  ללקוחות שלנו הרבה כסף שהיה מתבזבז על לידים שלא היו מגיעים אליו בגלל בעיות בתכנות האתר.

אז בסופו של דבר, מדובר על תוכנה חכמה יעילה וזולה, ובהחלט בולטת בין  ים התוכנות שקיימות בשוק שנועדו לעזור בכל מה שקשור לשיווק בניו מדיה.

ממליצים בחום!