מה לשיווק באינטרנט ולסיפור ה'אלכימאי' של פאולו קואלו? |
את AS-IS הקמנו לאחר ניסיון עשיר בעולם האינטרנט,השיווק, והשילוב ביניהם – השיווק באינטרנט. כשכירים, ראינו את העצמה של אתרים אשר צצים במקומות הראשונים בחיפוש האורגני של גוגל.ראינו חברות אשר המקום הראשון בגוגל תרםרבות לשפע ולשגשוג שלהן, וגם חברות שקרסו כמו מגדל קלפים כאשר הפסיקו להופיע במיקומים הראשונים. ראינו איך מתגלגלים להם מחזורים של מליונים מכספים של לקוחות שהגיעו דרך גוגל, וראינו אנשים שאיבדו את מקום עבודתם בגל פיטורים פתאומי, לאחד שגוגל "העניש" אתר ושלח אותו לרשימה השחורה של האתרים שלא מופיעים בתוצאות החיפוש. |
עם ההבנה של הכוח הזה של הקידום האורגני בגוגל יצאנו לדרך.
ההתחלה הייתה לא קלה. לא קל לשבת מול מנהלי שיווק, או בעלי עסקים ולהגיד להם – אתם הולכים לשלם לנו לא מעט כסף בכל חודש, ואל תצפו שיקרה שינוי מהותי בתוצאות החיפוש במשך 3-4 חודשים, וגם אחרי זה, אנחנו לא יכולים להבטיח לאן נגיע. כל מה שיכולנו להבטיח זה שאנחנו נעשה את העבודה, ועם התמדה, ניסיון והבנה עמוקה של שפת מנוע החיפוש הגדול בעולם, דברים יזוזו בקצב האורגני, והעסק ינסוק עוד ועוד. לנוכח הנסיון הקודם שלנו, תמיד ידענו שבקידום אורגני אין קיצורי דרך – ותמיד יש לשתף פעולה עם הדרישות של גוגל, אשר בסך הכל רוצה לעניין את הגולשים בתוכן איכותי ורלוונטי. הסברנו את זה ללקוחות שלנו. לא לכולם זה התאים, היו כאלה שהתקציבים לא אפשרו להם לצאת להרפתקאה של 3-4 חודשים, היו כאלה שהאמינו שהדרך לא צריכה להיות ארוכה והדרגתית. מתחרים שחיפשו קיצורי דרך – נפלו בדירוגים והלקוחות שלנו עמדו איתנים מול השינויים של גוגל ולא נפלו בתוצאות החיפוש. |