![חמשת הצעדים להפיכת ליד ללקוח משלם](http://as-is.co.il/wp-content/uploads/thumbs/WhatsApp-Image-2020-07-07-at-13.16.53-3b9c8lhr5m52agayitv85m.jpeg)
חמשת הצעדים להפיכת ליד ללקוח משלם
מה עושים עם הלידים שאנחנו כסוכנות דיגיטל, מחוייבים לספק לכם מהקמפיינים השונים שאנחנו מנהלים עבורכם ברשת? ספויילר – לא מתקשרים אליהם ושואלים "שלום,
![עדכונים ושדרוגים מתוך כנס Update&Upgrade](http://as-is.co.il/wp-content/uploads/thumbs/UPFRAGE-363y0rf971k43wwhpdy8ei.png)
עדכונים ושדרוגים מתוך כנס Update&Upgrade
השבוע נכחתי בכנס Update&Upgrade , מטעם איגוד האינטרנט הישראלי בסינמטק ת"א, חייב לומר שהיו לי ציפיות נמוכות מכל מיני סיבות והתבדיתי. האירוע הופק
![4 נקודות קריטיות על קידום אתרים אורגני ב 2018](http://as-is.co.il/wp-content/uploads/thumbs/18-Tips-to-Get-Fit-in-2018-35n55eab5ou1t79m0v3imi.jpg)
4 נקודות קריטיות על קידום אתרים אורגני ב 2018
הקדמה תורת קידום האתרים האורגני היא כבר בת למעלה מעשור וחצי, ועם השנים חלו תמורות ומהמורות מסוגים שונים. בגדול ניתן להגיד שכל השינויים
![איך להגיע ללקוחות של המתחרים שלכם בפייסבוק](http://as-is.co.il/wp-content/uploads/thumbs/audience-targeting-353mc4459frzun32i7yux6.png)
איך להגיע ללקוחות של המתחרים שלכם בפייסבוק
הפעם השקענו בפוסט וידאו – סרטון שהכין רמי – המלמד דרך לעקוף את בעיית הקושי של פייסבוק לאנדקס דפים – מה שלא מאפשר
![מסע האלכימאי שלנו](http://as-is.co.il/wp-content/uploads/thumbs/1_450x450-32bssqaosuafgahnevixai.jpg)
מסע האלכימאי שלנו
מה לשיווק באינטרנט ולסיפור ה'אלכימאי' של פאולו קואלו? את AS-IS הקמנו לאחר ניסיון עשיר בעולם האינטרנט,השיווק, והשילוב ביניהם – השיווק באינטרנט. כשכירים, ראינו
![תפוז בר מזל](http://as-is.co.il/wp-content/uploads/thumbs/adirami19_600x400-32bsq97m7edx1w9jbpg1e2.jpg)
תפוז בר מזל
אחד האתגרים המעניינים שאנחנו נתקלים בהם כשאנחנו מנהלים את השיווק הדיגיטלי של הלקוחות שלנו, הוא למקסם את החוויה של המתארחים באתר אשר טרחנו כל